pondělí 20. května 2013

A je to tady zase..

.. ano, vrátila jsem se k blogování, ale to trošku předbíhám..

Vlastně se ve světe blogů pohybuji cca od 5. třídy (jletos maturuju).. Přecházela jsem s blog.cz na blog od seznamu a pořád a stále dokola.. až jsem vystřídala nespočet blogů. Ale čas nějak mizel, psaní článků omrzelo, čtenáři odcházeli, tak jsem to prostě a jednoduše vzdala (jsem srab).



Ale za pár dní, snad, odmaturuji a budu mít 4 měsíce volna, budu prožívat nejlepší párty na světě, tisíce skvělých okamžiků, tak proč se s nimi nepodělit?.. Ráda se vyzpovídám, ráda se podělím o své nápady a proto jsem se rozhodla k blogování vrátit.
Toužila jsem  vždy o blogu anonymním, kde si vytvořím vlastní virtuální komunitu, a nikdo z okolí mě nebude soudit za moje názory. Zatím si stojím i teď :)

Proto Vás, doufám moje budoucí virtuální komunito, vítám na nově otevřeném blogu, který si snad alespoň pár z Vás časem oblíbí :)

Brzo se ozvu :)
Vaše Veronika

Žádné komentáře:

Okomentovat