čtvrtek 23. května 2013

Jak jsem chovatelkou byla..

Víte, už od malička jsem zvířata milovala. A pár se jich u nás doma i vystřídalo.

Jako asi u každého dítěte se u mě vystřídalo několik křečků. Jednoho jsem dokonce měla bílého s červenýma očima a všichni moji kamarádi se ho báli :D. Pak přišla éra želvy. Želvy vodní. Jenže moje malá želvička, která, jak si vzpomínám, nebyla ani nijak pojmenována, se začala stávat obří želvou ^^. Vážně abnormálně obří na vodní želvu. Takže musela pryč.

Pak jsem si vysnila morče ♥ . A jednoho dne jsem přišla ze školy a měla jsem v pokojíčku klec s morčetem. Pojmenovala jsem ji Terinka. A to jen proto, že jsem milovala pohádku Princezna ze mlejna a tam Éliška s Jindrou měli malou holčičku Terinku. :D A já, tenkrát malý škvrně, jsem tak pojmenovala morče. Nicméně moje Terinka byla těhotná, takže jsem jednoho rána našla v kleci morčata 2 ;D..Naneštěstí to byl kluk a jelikož ve světe zvířat to je zřejmě jiné, než u nás u lidí, začali jsme se obávat, že časem budou morčata 3 ;D. Proto musel malý ke kamarádce. Terinku jsem měla 7 let (na morče dost dlouhá doba), pak bohužel odešla. Ale doteď má u babičky u koupaliště hrobeček.

Od té doby už jsem neměla nic.. Strašně bych si přála psa, jenže mám pokoj se sourozencem, který zvířata nemůže snést :/ .. Ale pokud budu mít svůj pokoj, jestli vyjde stěhování, tak si ho pořídím♥. Zamilovala jsem se do Pomeraniana-ostříhaném. Roztomilejšího psa jsem prostě neviděla :D .. Ale bohužel stojí okolo 40.000,-- Kč -> jedná se o výstavního psa..


Nicméně, tolik peněz nemám. Takže až jednou budu mít možnost psa mít, koupím si francouzského buldočka, respektive "buldočkyni" :D .. Černou, s bílou náprsenkou ♥.. Když totiž vidím ten pohled, dala bych této rase úplně všechno, co mám:(:D


Žádné komentáře:

Okomentovat