středa 19. června 2013

Je to tam ^ ^

.. jak by řekl můj kamarád " a s prstem v p*deli!"

Jo, mám MATURITU! a prospěla jsem s vyznamenáním, ou jé, zázraky se dějí ;D

Vlastně už ji mám 3 týdny, ale nějak jsem neměla v tom shonu čas se o tom s vámi podělit. Celkově mám 1 dvojku z češtiny, jinak odborný obě dvě za 1, matematika za 1 a praktická taktéž. Nechápu to, ale je to fakt skvělej pocit :D

Víte, co jsem si vytáhla v češtině na ústní? Veroniku! Ano, knížku, na kterou jsem zde psala recenzi. Jaké to štěstí, co? Vlastně jsem si i u odborných vytáhla jedny z nejlehčích otázek a to jsem se dva dny před ústníma s 40 horečkami snažila naučit ty nejtěžší;D hold štěstí je tak krásná, přepychová věc:)

Musím ale uznat, že jsem to čekala daleko horší, těžší. Učitelé byli fajn a nechtěli žádný detaily, naprostý základy. Což jsem doopravdy nečekala, protože já jim ty 4 roky dokázala občas pěkně znepříjemnit ;D

Jinak co vy, maturanti? Úspěch? :) vysoká vyšla? :) pochlubte se :)


Žádné komentáře:

Okomentovat