čtvrtek 20. června 2013

Moje korálová peněženka

Moje stará peněženka volala SOS, byla otrhaná, zamatlaná a prostě jednoduše nepořádek. Tak jsem si musela koupit novou, tuto. Mám ji asi měsíc a musím se s ní u Vás pochlubit :) je prostorná, elegantní a pro mě naprosto ideální.
Stála mě pouze 70,-- Kč, pro odpůrce narůžovělých barev měli i černé, modré, červené a prostě různé;D. Ale pro mě vyhrála tato ♥.. Bohužel jsem ji kupovala v jednom místním neznačkovém butiku, ale určitě ji naleznete i na tržnici, tam je vše;D

Řešení vnitřní části peněženky v celém článku :).. Jinak ráda bych si ji nějak "vyzdobila".. Korálky, kytičkami, mašličkami.. jen nějak jednoduše, ale pěkně - vy, zkušené s DIY výrobou, nějaké nápady, prosím? :)



Když peněženku otevřeme, najdeme 2 fólie na fotografie - já jsem zatím byla líná koupit barvu do tiskárny, ale jen co ji budu mít, rozhodně tam umístím fotku s mým přítelem♥ a společnou s nejbližšími kamarády:)


Uvnitř nalezneme 4 "kapsičky" na různé účtenky, papíry, ale hlavně na námi milované papírové peníze ;D. K tomu jsou tam 2 kapsičky na zip - určeno nejspíše na drobné:)

Dále jsou uvnitř samozřejmě prostory pro různé karty, průkazky, vizitky (konkrétně 6).. a 2 podlouhlé "zástrčky". V nich mám průkazku na vlak a bus + občanku. V těchto kapsičkách mám totiž jistotu, že je neztratím - jsou dost pevné :)

Peněženka není zázračná, tudíž se v ní žádné vychytávky neschovávají, ale mně stačí a je pro mě, jak už jsem řekla v úvodu, ideální :) Tak pište Vaše návrhy na vylepšení, popřípadě se pochlubte vy:)

1 komentář:

  1. Ta je super! Já bych ji nijak nevylepšovala, mi se líbí takhle jednoduchá :)

    OdpovědětVymazat