pondělí 24. června 2013

Now is good (Teď a tady)



Dneska jsem shlédla film. Famózní film, který mi ukázal, že já jsem vlastně šťastný člověk. Pokud někdo z Vás viděl Je to i můj život, což předpokládám, že asi většina.. a udělal na Vás dojem.. zalíbí se Vám i tento snímek v hlavní roli s Dakotou Fanning.



Film je natočen na základě knížky Jenny Downham - Ještě než umřu. K té se také chystám, ale bohužel ji u nás v knihovně mají momentálně vypůjčenou, tak musím počkat.

Děj: Příběh vypráví o sedmnáctileté Tesse, která trpí leukémií. Rozhodne se ukončit chemoterapie s názorem, že ty ji sice život prodlouží, ale žila by ho v bolestech a nevolnosti. Ví, že smrt se blíží a tak si napíše jakýsi "Seznam" věcí, které musí za pomoci své nejlepší kamarádky před smrtí uskutečnit. Seznam obsahuje nejen alkoholové večírky, drogy, ale i rande, první sex nebo snad porušení zákona.
Ovšem seznam neobsahuje bod zamilovat se, takže její soused Adam jí trošku zamotá plány.

Názor: Já jsem vášnivý milovník takových filmů, vždy ve mě vzbudí pocit, že já se mám vlastně přes občasné strasti fajnově. Líbilo se mně odhodlání Dakoty a její chápání celé situace - byla se smrtí naprosto smířená a toužila si poslední dny svého života užít naplno. Zemřít tu měla ona, přesto však navenek byla ze všech postav tou nejklidnější. Smekám!



Žádné komentáře:

Okomentovat