pondělí 24. června 2013

Summer paradise.. a jak ho déšť zničil

venku to byla krása, krása, krása!:) miluju léto a prostě počasí, kdy můžu nosit lehké tuniky, šaty a sandálky ♥. A ještě krásněji bude, až budu opálená jak negr ;P .. Což já nebudu, protože jako přírodní bloncka se vždycky akorát tak spálím;D Ale stejně je to fajn se s milým válet u bazénu, jíst maliny v čokoládě a další jiné mražené dobrůtky♥ a pít ovocné vychlazené pivo:).. jenže dneska mi to musel pokazit celodenní slejvák :/ hrůza..




Dneska jsem šla poslat jedné slečně z Votoču kraťasy a druhé šaty, tak jsem se po cestě zastavila do knihovny vyřídit si průkazku - já, člověk, co vždycky čtení "nesnášel"..ale víte jak, po maturitě "nemám" co dělat a k tomu opalování (spalování) se knížka hodí :) elektronické už mě omrzeli - akorát si vybíjím notebook ;D
Chtěla jsem si půjčit Než odejdu navždy a Ještě než umřu. Na obě dvě knížky jsou strašně dobré ohlasy, bohužel ani jednu zrovna neměli:/.. Takže si musím počkat.. Ale druhá kniha je zfilmovaná - Now is good (Teď a tady) s Dakotou Fanning, film jsem dneska dokoukala, tak čekejte recenzi:)

Co dál takhle v té letní pohodičce provádím? Propadla jsem opět po roce The sims 3 ;D postavila jsem své rodince supr čupr barák, pořídili si k batoleti ještě malý mimino, který už oslavilo narozeniny (viz foto) a jejich mamina už čeká další;D jsem s tím fakt jak malá, ale mě prostě baví stavět ty baráky, zařídit jim krásný interiéry a pak se dívat, jak si to tam užívají :)



A co vy, máte nějaké tipy, jak se zabavit? Ráda bych pracovala, ale nemůžu už od dubna nic sehnat :/

Žádné komentáře:

Okomentovat