úterý 9. července 2013

Co se dělo, děje a bude dít..

Zdravím ^^

Jsem šílená, ale doopravdy jsem nevěděla, co Vám napsat za uplynulý týden. Neustálý deník Vás určitě moc nezajímá a co jsem měla připravené, se nějak zvrtlo:

1. recenze/ukázka krajkovaných kraťásků z ebay: do teď mi nepřišli, tak stále trpělivě čekám a doufám, že co nejdříve budou zde. Pak hned nafotím a okomentuji:) těším se na ně jak malá!

2. fotky nejlepších úlovků z Votoče: mám nafocené úlovky, ale nemám v nich nafocené outfity nebo prostě sebe. A bez toho se mi do toho jít nechce - spoustu věcí vypadá na ramínku špatně, oblečené úžasně a naopak:) Až najdu dobrou duši na nafocení nebo místo, kam dát samospoušť - dočkáte se vy i já :D

Každopádně se chystám na levné nákupy na ebay, konkrétně doplňky. Našla jsem jich pár za cca 20,-- Kč, vytřídila (měla jsem jich nespočet, že by mně to v součtu dalo pěknej majlant ;D), a stále toužím po těchto:

Náramek: zde


Řetízek s přívěškem Eiffelovky: zde


Řetízek s přívěškem sovy: zde



Co Vy na to? :)) Já jsem na takovýhle sarapatičky ujetá, vím, že asi příliš dlouho nevydrží při častém nošení, ale i kdybych to za dvacku měla vzít párkrát, tak co ;D

Jinak v pondělí se chystám do sekáče, jedu do velkoměstě něco zařizovat, tak jsem si už pár vytipovala, kde mi všichni místní tvrdí, že mají nízké ceny a krásné věci - tak doufám, že na něco narazím, jinak budu naštvaná ;D když něco seženu - určitě se pochlubím:)

Žádné komentáře:

Okomentovat