úterý 13. srpna 2013

Další balíčky z ebay

Pošťačka si možná klepe na čelo, když mi každý den hází jeden balíček do schránky. Ale mně to vždy tak potěší, když si den co den vytáhnu malou zásilku a hádám, co z objednaného v ní je ♥ :D .. Tentokrát sem se dočkala náušnic květin, květiny do vlasů či kamkoli jinam a už proslulé pásky Washi tapes.



1. Náušnice

Koupené zde za cca 18,.. Kč (opět dle kurzu), poštovné je zdarma jako u většiny takových sarapatiček z ebaye:D takže skutečně zaplatíte jen těch 18 kaček:)

Objednala jsem je 29. července, došly 12. srpna. Co se týká zabalení balíčku - opět, jako u většiny bižuterie z ebay, jsem měla problém se do balíčku dostat ;D náušnice byly zabalené ve fólii, ta omotaná v bublinkovím pruhu, ten strčen do bublinkové obálky a ta teprve vložena do papírové obálky, která měla sakra pevný uzavření!

Já jsem s náušnicemi spokojená, líbí se mi :) takže pokud se líbí i Vám - koupit je u tohoto prodejce rozhodně doporučuji :)


2. Květina

Vlastně to byl takový kup pro nic za nic - jen jsem si něco chtěla koupit ;D.. A za tu cenu?  20,-- Kč? no nekup to ;D .. Tuto kytku můžete koupit tady a vybrat si z různých barev :) já zvolila takovou krémovou (u prodejce jako Pale yellow) kvůli tomu, abych měla něco hodící se ke světlým krajkovaným kraťasům ;D


Objednávala jsem ji 29. července, došla 9. srpna. Kytka je dobrá v tom, že jednak má na zadní straně "sponku", která zapadne do vlasů.. ale jednak i spínací špendlík, kdybyste se rozhodli kytky nosit jako brož - viz foto.

Takže ten z Vás, co je magor do kytek, jako já, a už neví, čím si udělat aspoň trošku radost - objednávejte:)

3. Washi tape

Nejsem žádný DIY umělec, ale prostě jsem si musela tuhle pásku objednat kvůli květinovému vzoru! ;D Objednávala jsem 31. července zde, opět cena okolo 20-25 korun :) páska mi došla dnes, tedy 13. srpna.



Ten z vás, kdo nemá rád květinové vzory, si může vybrat z mnoha dalších dle své libosti:).. No nebyla bych to já, kdybych hned něco "neozdobila". Okamžitě jsem ji vzala a vylepšila si s ní notebook - vždy jsem chtěla notebook bílej, nebo s nějkým vzorem, ale rodiče to nevěděli a koupili mi k narozeninám černý (za což se nezlobím, jsem jim vděčná, že nějaký mám:) ).. tak jsem si říkala, že si trošku polepit klávesnici není tak blbý nápad.. aspoň ze začátku :D.. ale i tak se mi to líbí a jsem pyšná, že mám "květinovej noťas" ;D


Páska drží skvěle! :) proto pokud patříte k těm všemožným umělcům, které obdivuji, objednávejte - na českých stránkách sem je našla cca za 60 korun nejmíň + poštovné :)


Žádné komentáře:

Okomentovat