středa 7. srpna 2013

Doplňky z ebay 01 a světlé kraťasy:)

Jak už jsem řekla mockrát - spoustu doplňků z ebay na cestě, ale pár jich je už doma:).. Stejně tak mi dorazily ty světlé krajkované kraťasy, o kterých sem psala recenzi zde, ale v černé barvě. Musím říct, že i světlé jsou nádherné, přenádherné♥

Co se týká doplňků, ráda bych se s Vámi podělila o názor na řetízek se sovou, pavími náušnicemi a překrásným prstýnkem. To vše mě stálo okolo 20 korun za kus ;D no nekup toooo :))






Přívěsek sovy jsem objednávala 19. července, kdy přesně došel si nevzpomenu, ale bylo to koncem července, myslím, že 30.
Koupila jsem ho zde. Můžete si vybrat ze spousty přívěsků.. Reálnou fotku mnou objednané sovy přikládám k nahlédnutí :).. Jak jste si určitě sami všimli - je mnohem "tmavší" než na fotce u prodejce, ale jinak bych řekla, že za cca 20,-- Kč je to krásný úlovek:)


---------------------------------------------------


Paví náušnice jsem objednávala 22. července, došly 2. srpna.
Koupeno zde.
Musím říct, že jsem se na ně šíleně těšila, balíčkem jsem byla mile překvapena - jedná se nejspíše o pravé paví péro, žádnou umělotinu (tvrdí to můj děda, který se, myslím, dost v tomhle vyzná :D).. Akorát došly s ohnutými konci, tak jsem je musela namočit, aby se narovnaly :)



----------------------------------------------------

Prstýnek jsem vyhrála v aukci (moje první vyhraná aukce, takže samozřejmě jsem měla šílenou radost :D) a to taky za cca 20,-- Kč :D .. Když mi balíček přišel, byla jsem nadšená! Přišel v dárkové krabičce (což je u nás záležitost cca 40 korun) a do toho je nádherný, pěkně výrazný, "třpytivý", no prostě bomba:))



Žádné komentáře:

Okomentovat