čtvrtek 8. srpna 2013

Doplňky z ebay 02

Konečně jsem se dočkala další várky balíčků :).. Dorazil dlouho očekávaný náramek a překrásné náušnice z per.Proto posílám slíbenou recenzi:)





Když jsem byla mladší, nosila jsem tisíce náramků, ale samozřejmě sem je postupně všechny poztrácela. Proto jsem se rozhodla prošmejdit ebay a když jsem uviděla tenhle - neváhala jsem.
Navíc, jak vidíte, přívěsky visí na kamínkovém D (což je skvělý, protože můj přítel se jmenuje David a teď se cítí "hustě", když mám Déčko na náramku :D)

Náramek jsem koupila zde cca za necelých 20,-- Kč (opět záleží na aktuálním kurzu).
Objednala jsem jej 19. července, došel 7. srpna. Přišel zabalený jako klasický balíček z ebay - bublinková obálka strčená v papírové/igelitové obálce a řádně zalepena.

Co se týká kvality - zatím mám náramek jen chvíli, takže nemůžu posoudit, jestli zčerná nebo ne, a abych řekla pravdu, očekávám, že při častém nošení se určitě za tu cenu ošoupe. Ale zatím se mi nerozpadl, zapínání je skvělé v tom, že si můžete nastavit svoji velikost, a rozhodně ho nehodlám tahat den co den, takže věřím tomu, že mi vydrží minimálně pár měsíců :)

------------------------------------------------------------------------

Další skvělý úlovek jsou pro mě tyto náušnice zakoupené zde za cca 35,-- Kč. Dlouho mi trvalo, než jsem si mezi tou škálou barev vybrala, ale nakonec jsem se rozhodla pro barvu nude, která se hodí k více věcem. Bílé péra mám a hned se zašpiní :)

Balíčkem jsem byla mile překvapena - nejdříve mě "zaujalo", že jsem se do něj rukama pomalu nemohla dostat, když se zadařilo - jásala jsem radostí:) Jsou nádherné, velké a prostě bombastický. Náušnice jsou jakoby ze 3 per,jak vidíte na reálných fotkách. Akorát fotka zkresluje barvu - barva odpovídá fotce prodejce :)

Jediné, co bych uvedla jako mínus je, že nepřišly se špunty.. Takže si musím nějaké koupit, abych o tento skvost nepřišla:)

Žádné komentáře:

Okomentovat