čtvrtek 1. srpna 2013

Maska proti černým tečkám

Někdo z Vás o ní už určitě slyšel - zázračný černý gel, který vytahá černé tečky za Vašeho nosu :) a mně to prostě nedalo a musela jsem si ji také objednat a zkusit na vlastní kůži - převážně proto, že každý tvrdil něco jiného. Tady Vám na ni přináším recenzi dle svých poznatků.




Masky jsem zakoupila zde. Za necelých 40,-- Kč je v balení 10 ks! A z toho, pokud si masku nenapatláte na celý obličej, můžete jeden pytlík použít vícekrát.

Byla jsem docela překvapena, jak rychle mi masky došly - objednala jsem 19. července, došly 30. července :).. Ihned jsem musela zkusit jejich účinek - nanesla jsem si na celý nos na první pohled nechutný černý gel a čekala 15 minut na zázrak. Nejsem zrovna člověk, který by trpěl na akné a černé tečky - hodně mi v tom pomáhá hormonální antikoncepce, ale i přes ni se sem tam nějaká černá tečka objeví a mačkat se mi doopravdy nechtějí (prý se to ani nemá).

Byla jsem mile překvapena, jak krásně šla maska sloupnout, žádné stopy po ní nezůstaly. Co se týká černých teček - uznávám, že něco šlo ven, ale uznávám, že něco zůstalo - možná to bylo tím, že jsem masku nenechala celých 15 minut, ale nedočkavě ji strhla hned, co to šlo:D..


Na Votoči jsem četla spoustu "recenzí" - některé slečny byly spokojené, některé se tvářily neutrálně a jedna psala o tom, že na druhý den ji obličej opuchl a udělaly se jakési popáleninky a pupínky. Já naštěstí druhý den žádné "popáleniny" či pupínky neměla. Asi záleží na pleti a alergických reakcí každého z nás.

Proto, pokud se rozhodnete masky objednat - zkuste si ji nejdřív nanést jen na kousíček nosu a počkat do druhého dne, jak se na to Vaše pleť bude tvářit :)

Žádné komentáře:

Okomentovat