neděle 4. srpna 2013

New in 07/13

Nebyla bych to já, kdybych nešla utrácet :).. Mám objednáno z ebay pár věcí a nějaké již doma, ale na ty Vám napíši recenzi. Avšak jsem si koupila i pár "maličkostí", kterými bych se ráda pochlubila. Jedná se o KOŠILI, TRIČKO, LAK NA NEHTY A SAMOOPALOVACÍ SPREJ.




1. K O Š I L E
- sehnaná na votoči celkem za 140,-- Kč i s poštovným a balným


Nikdy jsem neměla košile ráda, takže moje skříň žádnou neobsahovala. Zhruba před 2 měsíci jsem si ale jednu květovanou koupila (foto zde) a zjistila, že se mi to vlastně moc líbí, takže jsem začala zběsile shánět. Na ebay jsem jich našla spousty, ale nechtělo se mi čekta, než dorazí, tak jsem zkusila starý známý VotočVohoz, který už mi do šatníku přispěl několika významnými kousky za pár korun:). Barva je typická zelená :D jak je třeba tráva :D

2. T R I Č K O
- sehnala jsem ho za 100,- Kč u nás v butiku (není to nic značkového, ale oblečení je pěkné, když umíte hledat:) )

Je ušité širší, jen dole je úzké, a strašně se mi líbí k černým krajkovaným kraťasům (zde). Jinak ten vzor velkého motýla s veselými barvami miluju ♥;D

3. L A K   
- od mého milého♥ jednou jsem si od jeho mámy půjčovala lak a strašně se mi líbil - můj milý mi chtěl udělat radost, ale samozřejmě mi objednal úplně jiný lak, než jsem si tam tehdá půjčovala ;D no jo, chlap :D ale i tak mi udělal radost a lak je skvělý! ♥


4. S A M O O P A L O V A C Í   S P R E J
- za 60,-- Kč z DM!

Vůbec jsem nevěřila, že za takovou cenu bude nějaký samoopalovák fungovat, a fakt to funguje! Samozřejmě po něm nejsem žádný negr, ale musím říct, že alespoň o pár odstínů se Vám nohy vážně "opálí" :) už jsem ho použila cca 5x na celé nohy a stále ho tam přes půlku mám, tak šup pro něj! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat