neděle 29. září 2013

Květovaná "ombre" košile z ebay

Hurá hurá hurá.. najela jsem na vysokoškolský život a protože je Brno prostě nejlepší, tak nemám na internet nějak čas :) teď sedím po celém týdnu ve svém pokoji, raduji se z balíčků, co mi přišly, a musím se s Vámi podělit o jeden z nich, který mi udělal největší radost <3






Miluju květinové vzory a miluju i košile, takže tenhle kup byla jasná volba. Košili seženete ZDE, přibližně za 200,-- Kč, což ovšem, jak už znáte, záleží na kurzu :)

Objednávala jsem 12. září, došla 23. září - docela rychlost, že? Prodejce totiž posílá s podacím číslem, tudíž je doprava vždy o něco rychlejší a vy si můžete na 17track.net sledovat, kde právě zásilku máte :)



Klasicky jsem objednala největší možnou velikost - v tomto případě L, odpovídá, řekla bych našemu M/L, takže rozdíl není zas nějak tragický. Materiál je šifon a i když jsem si myslela, že pod košilí bude vše vidět - zas tak hrozivé to není (na fotkách mám červenou podprsenku a nijak zvlášť to díky kytkám poznat nejde).

Co mě zaujalo byly rukávy:

Můžete je buď ohrnout a pruhem látky, který je našit zevnitř, zaknoflíčkovat. (nicméně na druhém rukávu mi knoflíček chyběl :/ tak jsem musela přešívat..)


Nebo rukávy můžete sepnout pouze dole.

Košile přišla s cedulkou Bershka, což je samozřejmě fake, ale musela jsem vám to také zdokumentovat ;D

Takže když vezmu v potaz chybějící knoflík, který jde ale jednoduše našít, jsem s košilí spokojená na 95% :-)

1 komentář: