úterý 1. října 2013

Kosmetická taštička z ebay

Další balíček z ebay dorazil. Tentokrát ale nemá udělat radost mně, ale mámě. Jo, Vánoce se blíží, mamčiny narozeniny taky.. tak začínám vymýšlet :).. Narazila jsem ale na ebay na krásnou kosmetickou taštičku - ta její už je dost stará (mimochodem ji má taky ode mě), "zašlá" a prostě už divná :D.. takže tenhle dárek jí snad nejen potěší, ale bude se jí i hodit.




 Objednávala jsem zde, konkrétně 10. září a došla 24. září. Taštička stála okolo 70,-- Kč + okolo 40-50,-- Kč poštovné.

Můžete si vybrat mezi různými kombinacemi barev a ještě, zda chcete "jednovrstvou" nebo dvou.. já se rozhodla pro dvou, protože má jednak normální "prázdnou" kapsu, tak i kapsičku s organizérem na různé štětce, tužky, rtěnky,..

Jediné, co mě zklamalo - taštička není tak veliká, jak prodejce píše - na výšku je menší, ale i tak si myslím, že se do ní vydá až až :D :)

A teď už nakoukneme dovnitř - jedna vrstva (spodní) je pouze prázdná kapsa:


Druhá vrstva má jednak kapsičku, ale její "víko" má ještě tento organizér + zrcátko na provázku



Já osobně bych toto nevyužila, mám všechno stejně rozházené všude možně, ať mám taštiček kolik chci ;D ale mamka je taková pečlivá, pořádná, tak snad to ocení :)

Žádné komentáře:

Okomentovat