pondělí 28. října 2013

Zdají se stejné, ale jsou jiné! Kabelky z ebay

Objednala jsem si kdysi kabelku z ebay. Hnědou. Jelikož mi ale stále ne a ne dojít, objednala jsem si od jiného prodejce stejnou v krémovém (je více světlá, než krémová, jen nevím, jak to nazvat:D řekněme slonová kost?:D) provedení - chápete, začne za chvíli zima a já mám světlé kozačky :D..

No a světe div se - jednoho krásného týdne dorazily obě! Takže jsem si pro Vás připravila recenzi se srovnáním, která je lepší. Levnější, dražší? Výsledek Vás možná překvapí :)
Hnědá zakoupena zde. Světlá zde



Hnědá kabelka: Stála mě cca 220 se vším všudy.
Světlá kabelka: Stála mě cca 170,-- Kč se vším všudy



Hnědá kabelka: Objednávala jsem ji 6. září. Kdy došla? Až 21. října, takže doopravdy to stálo dost nervů :) Ale zase byl prodejce ochotný mi vrátit peníze předem, které bych mu když tak poslala nazpět.
Světlá kabelka: Objednávala jsem 10. října. Došla 22. října, což je na ebay docela rychlost:)


Hnědá kabelka: nekvalitní švy, což jsem za tu cenu čekala. Asi by například notebook určitě neunosila:)
Světlá kabelka: není to kvalita top, ale oproti hnědé je rozhodně kvalitnější, pevněji sešitá.

Hnědá kabelka: odpovídá barvě na fotce z ebay
Světlá kabelka: odpovídá barvě na fotce z ebay

Hnědá kabelka i světlá kabelka mají na šíři stejný rozměr - A4 se do nich v pořádku vejde. Na výšku je hnědánižší cca o 2 cm:).

Obě kabelky mají v sobě malou kapsičku na zip. Hnědá kabelka ji má větší. Světlá kabelka menší.



Světlá kabelka má vevnitř celkem ucházející vzor
Hnědá je jen hnědá :D
Dále obě kabelky mají uvnitř 2 "kapsy" na mobil a podobně + jednu malou na zip.





Hnědá kabelka: povrch je takový hrubší
Světlá kabelka: povrch je hladší

Hnědá kabelka má užší popruh na "zapínání", než světlá.



Tak co, pro kterou se rozhodnete? Vážně mě překvapilo, že levnější byla kvalitnější. Takže já bych rozhodně volila odkaz ke světlé kabelce (volila bych ho i u té hnědé, ale tu prodejce nenabízel, proto sem našla jiný odkaz).. Proto už se na ebay nebudu zas tak řídit heslem - čím dražší, tím lepší, protože tomu tak doopravdy není vždy :)


Žádné komentáře:

Okomentovat